מדיניות משלוחים
- מדיניות אספקה:
- האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר ו/או לכל מקום אחר עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע הזמנה באתר.
- הזמנות בתחומי מדינת ישראל יטופלו ויסופקו באופן הבא:
- זמן הטיפול בהזמנות הינו 1-3 ימי עסקים, זמן הטיפול בהזמנות עם חריטת תמונה 1-5 ימי עסקים וזמן הטיפול בהזמנות מיוחדות (צמיד קשיח, טבעת חריטה, תכשיט בשילוב תליון חיתוך וכו) שהינו עד 14 ימי עסקים (לא כולל מועדי משלוח);
- משלוח שיבוצע באמצעות שירות שליח עד הבית, יגיע לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בשלב מילוי הפרטים ברכישה תוך 1-3 ימי עסקים מסיום הטיפול בהזמנה לערים מרכזיות , ליישובים ואיזורים מרוחקים 1-7 ימי עסקים. (עד 14 ימי עסקים בסך הכל למעט הזמנות מיוחדות)
אין אחריות או התחייבות מצד חברת RONY’S עבור הזמנות שהתעכבו מצד חברת המשלוחים וכן לא יתאפשרו החזרות ו/או ביטולים בשל כך;
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
- עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
- אין מינימום להזמנה באתר.
- במקרה שבו תכשיט שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין בתוך 3 ימי עסקים. אם המזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא התכשיט החסר.
- אספקת הזמנות באמצעות שליח עד הבית תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
- ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
- חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
- אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
- האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
- כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
- מסיבות הקשורות לחברת השליחויות לנקודות החלוקה;
- תקופות חגים ו/או בתקופות הקודמות לחגים, לרבות בחודשים נובמבר- דצמבר בהם מתקיימים חגי האינטרנט;
- סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
- חוסר יכולת ליצור קשר עם הלקוח .
מדיניות ביטולים והחזרות
מדיניות החלפות והזמנות:
- כלל התכשיטים מיוצרים בעבודת יד, לפי מידות מיוחדות ולפי הזמנה אישית. אנו עובדים במהירות על מנת לספק את התכשיט בהקדם האפשרי ולכן לא תתאפשר החזרת ו/או החלפת ו/או ביטול הזמנת תכשיטים, בהתאם לתקנה 6(א) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010.
- אחריות לתכשיטים:
- כל התכשיטים מכוסים באחריות של שנה מיום קבלתם, פרט למקרים של – נזק שנגרם לציפוי ו/או שריטות על התכשיט, השחרה , שבר- אלו מקרים שאין עליהם אחריות (בקשר לציפוי – ניתן לשלוח לציפוי חוזר בתשלום) , שימו לב – אין אחריות על שרשראות לטלפון ואין אחריות על צמידי רגל ;
- אין להתקלח עם התכשיט, פרט לתכשיטים שרשום באתר במפורש שהם עמידים במים;
- בתום תקופת האחריות, כל תיקון יחויב בתשלום;
- במקרה של פגם בתכשיט, על הלקוח להודיע על כך לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
- החלפת התכשיט תאושר לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהחברה RONY’S המאשרת זאת.
- במקרה שהחלפת התכשיט נעשתה עקב פגם בתכשיט, הלקוח ישיב לאתר את התכשיט בדואר רשום (על חשבון האתר).
- תכשיט שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר התכשיט ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את התכשיט כתוצאה של שימוש שאינו סביר, התכשיט לא יוחלף ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת התכשיט חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
- במקרה של תיקון ו/או ניקוי במסגרת תקופת האחריות, הלקוח יישא בהוצאות המשלוח לבית העסק ובחזרה אליו, אך לא בהוצאות התיקון ו/או הניקוי.
- לא ניתן להחליף או להחזיר תכשיטי חריטה.
- עבור חריטות תמונה- תשלח סקיצה לאישור לפני חריטה. תנתן אופציה 1 לתיקון עבור הסקיצה הקיימת. במידה והלקוח/ה תבקש להחליף תמונה- זה יהיה כרוך בעלות של חריטת תמונה נוספת.
- חריטת כתב יד אישי- מתבצע בהתאם לכתב המקורי.
- האמור בסעיף 13 לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
- לא ניתן לבטל הזמנה של תכשיט חריטה אישית ו/או תכשיט בעיצוב אישי לאחר שהוכנה, גם אם עדיין לא נשלחה ו/או נאספה. במידה והלקוח/ה מחליט/ה לבטל- החזר הכספי יהיה בסך של 50% בלבד מערך העסקה.
- התכשיט יכול להנזק משימוש לא נכון ו/או חומציות עור – לא תתאפשר החזרה של תכשיטים שהושחרו ו/או ציפויים נשחק – ללא תלות בזמן.