Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wc-multivendor-marketplace domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/cosm5rfq/domains/dutybeauty.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wc-frontend-manager domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/cosm5rfq/domains/dutybeauty.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
רוניס תכשיטים – Policies – Duty Beauty – דיוטי ביוטי

מדיניות משלוחים

  1. מדיניות אספקה
    1. האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר ו/או לכל מקום אחר עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע הזמנה באתר.
    2. הזמנות בתחומי מדינת ישראל יטופלו ויסופקו באופן הבא:
      1. זמן הטיפול בהזמנות הינו 1-3 ימי עסקים, זמן הטיפול בהזמנות עם חריטת תמונה 1-5 ימי עסקים וזמן הטיפול בהזמנות מיוחדות (צמיד קשיח, טבעת חריטה, תכשיט בשילוב תליון חיתוך וכו) שהינו עד 14 ימי עסקים (לא כולל מועדי משלוח);
      2. משלוח שיבוצע באמצעות שירות שליח עד הבית, יגיע לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בשלב מילוי הפרטים ברכישה תוך 1-3 ימי עסקים מסיום הטיפול בהזמנה לערים מרכזיות , ליישובים ואיזורים מרוחקים 1-7 ימי עסקים. (עד 14 ימי עסקים בסך הכל למעט הזמנות מיוחדות)
        אין אחריות או התחייבות מצד חברת RONY’S עבור הזמנות שהתעכבו מצד חברת המשלוחים וכן לא יתאפשרו החזרות ו/או ביטולים בשל כך;

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים. 

  1. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  2. אין מינימום להזמנה באתר.
  3. במקרה שבו תכשיט שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין בתוך 3 ימי עסקים. אם המזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא התכשיט החסר.
  4. אספקת הזמנות באמצעות שליח עד הבית תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
    1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
    2. חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
    3. אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
  5. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
    1. כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
    2. מסיבות הקשורות לחברת השליחויות לנקודות החלוקה;
    3. תקופות חגים ו/או בתקופות הקודמות לחגים, לרבות בחודשים נובמבר- דצמבר בהם מתקיימים חגי האינטרנט;
    4. סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
    5. חוסר יכולת ליצור קשר עם הלקוח .

מדיניות ביטולים והחזרות

מדיניות החלפות והזמנות:

    1. כלל התכשיטים מיוצרים בעבודת יד, לפי מידות מיוחדות ולפי הזמנה אישית. אנו עובדים במהירות על מנת לספק את התכשיט בהקדם האפשרי ולכן לא תתאפשר החזרת ו/או החלפת ו/או ביטול הזמנת תכשיטים, בהתאם לתקנה 6(א) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010.
    2. אחריות לתכשיטים:
      1. כל התכשיטים מכוסים באחריות של שנה מיום קבלתם, פרט למקרים של – נזק שנגרם לציפוי ו/או שריטות על התכשיט, השחרה , שבר- אלו מקרים שאין עליהם אחריות (בקשר לציפוי – ניתן לשלוח לציפוי חוזר בתשלום) , שימו לב – אין אחריות על שרשראות לטלפון ואין אחריות על צמידי רגל ;
      2. אין להתקלח עם התכשיט, פרט לתכשיטים שרשום באתר במפורש שהם עמידים במים;
      3. בתום תקופת האחריות, כל תיקון יחויב בתשלום;
      4. במקרה של פגם בתכשיט, על הלקוח להודיע על כך לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון. 
    3. החלפת התכשיט תאושר לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהחברה RONY’S המאשרת זאת.
    4. במקרה שהחלפת התכשיט נעשתה עקב פגם בתכשיט, הלקוח ישיב לאתר את התכשיט בדואר רשום (על חשבון האתר).
    5. תכשיט שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר התכשיט ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את התכשיט כתוצאה של שימוש שאינו סביר, התכשיט לא יוחלף ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת התכשיט חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת. 
    6. במקרה של תיקון ו/או ניקוי במסגרת תקופת האחריות, הלקוח יישא בהוצאות המשלוח לבית העסק ובחזרה אליו, אך לא בהוצאות התיקון ו/או הניקוי. 
    7. לא ניתן להחליף או להחזיר תכשיטי חריטה.
    8. עבור חריטות תמונה- תשלח סקיצה לאישור לפני חריטה. תנתן אופציה 1 לתיקון עבור הסקיצה הקיימת. במידה והלקוח/ה תבקש להחליף תמונה- זה יהיה כרוך בעלות של חריטת תמונה נוספת.
    9. חריטת כתב יד אישי- מתבצע בהתאם לכתב המקורי.
    10. האמור בסעיף 13 לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
    11. לא ניתן לבטל הזמנה של תכשיט חריטה אישית ו/או תכשיט בעיצוב אישי לאחר שהוכנה, גם אם עדיין לא נשלחה ו/או נאספה. במידה והלקוח/ה מחליט/ה לבטל- החזר הכספי יהיה בסך של 50% בלבד מערך העסקה.
    12. התכשיט יכול להנזק משימוש לא נכון ו/או חומציות עור – לא תתאפשר החזרה של תכשיטים שהושחרו ו/או ציפויים נשחק – ללא תלות בזמן.